Головна » Статті » Старша та середня школа |
План проведення квест-гри вчитель Котешко О.В. ЗОШ №9 «По дорозі з хмаринками» Анотація Серед багатьох факторів, від яких залежить майбутнє держави, одним із найголовніших є стан здоров’я її громадян, зокрема молодого покоління: фізичного, психологічного, соціального та духовного. Тільки здорова людина може по справжньому відчувати радість життя, навчатись та працювати високопродуктивно, з насолодою, отримувати задоволення від спілкування з оточуючими та від кожного прожитого дня. Особливої уваги в даному питанні потребують діти, адже саме у дитячому віці повинно проходити усвідомлення цінності здоров’я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя. Для здоров’я дитини важливо не тільки те, що в школі задовольняють її пізнавальні потреби, а й соціальні потреби у спілкуванні, психологічні потреби у повазі до свого почуття гідності, до її почуттів та переживань, інтересів та здібностей (не тільки у навчальній діяльності). Мета гри-квесту «По дорозі з хмаринками» – сприяти отриманню знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя». Форма проведення заходу – гра-квест є інноваційною формою роботи з учнями. Це – цікавий і, водночас, ефективний спосіб засвоєння школярами необхідних знань, умінь та навичок. Інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес учнів, забезпечують активне долучення всіх учасників, згуртовують колектив учнів.
Правила гри Квест на тему здорового способу життя починається!Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил. Крок 1. Заповніть усією командою маршрутний лист, виданий при реєстрації. Крок 2. Послідовність проходження етапів вашою командою визначаються підказками для пошуку символів етапів гри, які видають Помічники. Крок 3. Записуйте назву етапу в маршрутному листі, коли правильно розгадаєте підказку. Крок 4. Після виконання всіх завдань здайте маршрутний лист Помічникам в пункт реєстрації. Чекайте підтвердження підсумків гри в актовій (спортивній) залі.
Правила Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте! Правило 2. На виконання кожного із завдань у вас до 10 хвилин. Не намагайтесь зекономити час – додаткових балів це не принесе, а от за перевищення ліміту часу бали знімаються. Правило 3. Якщо ви заметушились і не знаєте, куди рухатись далі, чи як правильно виконати завдання, шукайте допомого у Помічників. Правило 4. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ! Правило 5. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам: це змагання, тому завдання кожної команди – перемога! Бажаємо успіхів! Після оголошення правил гри Помічники дають для кожної команди свою підказку для пошуку наступного етапу гри. Команда відгадує слово-підказку і шукає приміщення із зображенням даного символу Помічники мають переконатися в правильності розуміння командами місця знаходження наступного етапу гри. Якщо всі команди правильно відгадали наступний пункт призначення і записали його назву в маршрутний лист, вони одночасно за сигналом відправляються на виконання завдання.
Станції: 1. Станція «Физкультуркино» (20 раз набити м’яча ногою у спільному рахунку всіх учасників команди)(шкільний двір) 2. Станція «Музыкалкино» (конкурс караоке: заспівати пісню про здоровий образ життя) (актовий зал) 3. Станція «Пляскино» (флеш-моб команд) (рекреація, каб. 16, 17) 4. Станція «Знайкино» (відгадування загадок про спорт)(каб. 14) (додаток 1) 5. Станція «Показухино» (колективно зобразити фігуру) (шкільний двір) 6. Станція «Пилюлькино» (вікторина про здоровий спосіб життя) (каб. 15) (додаток 2)
Реквізити: маршрутні листи, назви станцій, м’ячі, тести пісень, фонограми.
Додаток 1 1. Его бьют, а он не плачет, Веселее только скачет. (Мяч)
2. Два колеса подряд, Их ногами вертят (Велосипед)
3. Михайл играл в футбол, И забил в ворота... (гол)
4. Не пойму, ребята, кто вы? Птицеловы? Рыболовы? Что за невод во дворе? Не мешал бы ты игре, Ты бы лучше отошел, Мы играем в ...(волейбол)
5. Гладко, душисто, моет чисто, Нужно чтоб у каждого было. Что это такое? (Мыло)
6. Костяная спинка, На брюшечке щетинка, По частоколу прыгала, Всю грязь повымыла. (Зубная щетка)
7. Зубаст, а не кусается. Как он называется? (Гребень, расческа) Додаток 2 Станція «Пилюлькино»
«Дай відповідь» 1. Какие фрукты, овощи и растения используют для понижения температуры и для лечения простуды? 2. В какое время года лучше всего начинать закаляться? 3. Кто такие «моржи»? 4. Назовите зимние виды спорта. 5. Почему нельзя грызть ногти? 6. Назовите летние виды спорта. 7. Можно ли давать свою расческу другим людям? 8. Кто такие йоги? 9. Листья какого растения используют вместо йода? 10. Сок какого растения используют вместо йода? 11. Почему нельзя пить воду из реки? 12. Почему нельзя гладить бездомных животных? | |
Переглядів: 330 | |
Всього коментарів: 0 | |