23:55 Реалізація ідей сталого розвитку в практиці дошкільного закладу. | |
Реалізація ідей сталого розвитку в практиці дошкільного закладу.
Всім відомо: ввічливе, доброзичливе спілкування сприяє налагодженню добрих стосунків, продуктивній співпраці, збереженню здоров’я та гарному настрою в кожному колективі. Розуміння цих проблем спонукало колектив дошкільного навчального закладу №156 «Дельфінятко» управління освіти міської ради (завідувач Андрієвська-Герланець Р.М.) долучитися до реалізації інтегрованого курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку». «З чого почали? Звісно з ввічливих слів. Дитина, а в майбутньому доросла людина, яка здобула ази культури спілкування, завжди матиме пріоритет серед своїх однолітків. Тому завданнями першого блоку курсу є створення умов для формування в дітей початкових уявлень про дії та поведінку. Саме ця тема дуже важлива, бо пов’язана із соціальними аспектами сталого розвитку», - вважає керівник закладу Регіна Андрієвська-Герланець. - Вихователь старшої групи, Наталія Савченко, учасник міського тренінгу «Теорія і методика освіти сталого розвитку», послідовно знайомить молодих педагогів нашого дитячого закладу із принципами емпауермент-педагогіки, постійно проводить для них інтегровані заняття, міні-тренінги та консультації». Опановуючи курс «Спілкування», Наталія Володимирівна особливу увагу приділяла формуванню у дітей навичок спілкування, переконання, вміння дискутувати під час проведення занять, дидактичних ігор: «Привітання без слів», «Емоційний кубик», «Чарівні слова»; театралізованих ігор: «Навчи ляльку вітатися», «Лялька розгубилася»; комунікативно-мовленнєвих ситуацій: «Гості», «Новенька в групі», творчих завдань: «Привітання з птахами», «Привітання зі снігом»; ситуаційних вправ: «Привітання з лікарем»; вітальних листівок: «Чарівні долоньки», «Веселі смайлики». Такий підхід дав змогу навчити дітей думати та діяти, самостійно приймати рішення, вітатися, прощатися, дякувати, просити про допомогу, охоче спілкуватися, розповідати дорослим, як пройшов день у дитячому садочку. Зміни відбулися і в поведінці батьків вихованців. Вони з задоволенням підхопили ці «нові» звички малюків, стали більш привітними, усміхненими, відкритими до спілкування, бо реалізація ідей сталого розвитку передбачає засвоєння дітьми, а через них - батьками та самими педагогами важливих навичок екологічно, економічно й соціально доцільної поведінки. Насамкінець хочеться зазначити, що використання цього курсу в дошкільному закладі дає змогу захистити майбутнє наших дітей, з дитинства формуючи в них згідно сталому розвитку цінності, а відтак і моделі поведінки. Найголовнішим тут є взаємодія всіх учасників: дітей, батьків та педагогів. Упир Т.І., методист з дошкільної освіти МНМЦ | |
|
Всього коментарів: 0 | |