Головна » 2016 » Січень » 5 » Реалізація ідей сталого розвитку в практиці дошкільного закладу.
23:55
Реалізація ідей сталого розвитку в практиці дошкільного закладу.

Реалізація ідей сталого розвитку

в практиці дошкільного закладу.

 

Всім відомо: ввічливе, доброзичливе спілкування сприяє налагодженню добрих стосунків, продуктивній співпраці, збереженню здоров’я та  гарному настрою в кожному  колективі.  Розуміння цих проблем спонукало колектив дошкільного навчального закладу №156 «Дельфінятко» управління освіти  міської ради (завідувач Андрієвська-Герланець Р.М.) долучитися до реалізації   інтегрованого курсу «До­шкільнятам про освіту для сталого розвитку».

«З чого почали? Звісно з ввічливих слів.  Дитина, а в майбутньому доросла людина, яка здобула ази культури спілкування, завжди матиме пріоритет серед своїх однолітків. Тому  завданнями  першого блоку курсу є створення умов для формування в дітей початкових уявлень про дії та поведін­ку. Саме ця тема дуже важлива, бо пов’язана  із соціальними аспектами сталого розвитку», - вважає керівник закладу Регіна  Андрієвська-Герланець. -  Вихователь  старшої групи, Наталія Савченко, учасник міського тренінгу «Теорія і методика освіти сталого розвитку», послідовно знайомить молодих педагогів нашого дитячого закладу  із  принципами емпауермент-педагогіки, постійно проводить  для них  інтегровані заняття, міні-тренінги та  консультації».

Опановуючи  курс «Спілкування»,  Наталія  Володимирівна особливу увагу  приділяла формуванню  у дітей    навичок спілкування, переконання, вміння дискутувати  під час проведення занять, дидактичних ігор: «Привітання без слів», «Емоційний кубик», «Чарівні слова»; театралізованих ігор: «Навчи ляльку вітатися», «Лялька розгубилася»; комунікативно-мовленнєвих ситуацій: «Гості», «Новенька в групі», творчих завдань: «Привітання з птахами», «Привітання зі снігом»; ситуаційних вправ: «Привітання з лікарем»; вітальних листівок: «Чарівні  долоньки», «Веселі смайлики». Такий підхід  дав змогу навчити дітей думати та діяти, самостійно приймати рішення, вітатися, прощатися, дякувати, просити про допомогу,  охоче спілкуватися, розповідати дорослим, як пройшов день у дитячому садочку.

Зміни  відбулися і в поведінці батьків вихованців. Вони  з задоволенням  підхопили ці «нові» звички малюків, стали більш привітними, усміхненими, відкритими до  спілкування, бо  реалізація ідей сталого  розвитку  передбачає  засвоєння дітьми, а через них - батьками та  самими педагогами важливих навичок  екологічно, економічно й соціально доцільної поведінки.

Насамкінець хочеться зазначити, що використання цього курсу в дошкільному закладі дає змогу захистити майбутнє наших дітей, з дитинства формуючи в них згідно сталому розвитку цінності, а відтак і моделі поведінки. Найголовнішим тут є  взаємодія всіх учасників: дітей, батьків та педагогів.

Упир Т.І., методист з дошкільної  освіти МНМЦ

Переглядів: 978 | Додав: Світлана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Я ознайомлений з проектом "Освіта для стійкого розвитку"
Всього відповідей: 8
Контакти
Добровольська Світлана Вікторівна - dobrovolska_sv@ukr.net Упир Тетяна Іллівна - ilintan@yandex.ua Кошкер Антоніна Йосипівна - antonina.koshker@gmail.com Халєєва Любов Миколаївна - Haleeva8@ukr.net
Годинник