23:55 Навчальний семінар-практикум «Зміст та методика викладання курсу «Уроки для сталого розвитку» у 1-4 класах загальноосвітньої школи» | |
З метою реалізації Міжнародного проекту «Освіта для стійкого розвитку в дії» в м. Маріуполі 28-29 жовтня 2015 року на базі ЗОШ №16 пройшов навчальний семінар-практикум «Зміст та методика викладання курсу «Уроки для сталого розвитку» у 1-4 класах загальноосвітньої школи». В семінарі взяли участь вчителі початкових класів навчальних закладів міста: ЗОШ №32, ЗОШ №15, ЗОШ №39, ЗОШ №61, ЗОШ №31, ЗОШ №37, ЗОШ №26, ЗОШ №23, ЗОШ №38, ЗОШ №24, ЗОШ №45, НВК №27, ЗОШ №43, ЗОШ №16, ЗОШ №18, СШ №4, ЗОШ №47, ЗОШ №25, СШ №3, СШ №46, ЗОШ №44, ЗОШ №36, СШ №5, СШ №8. Перед початком тренінгу виступила методист Халєєва Л.М., яка познайомила із системою роботи з учителями початкової школи з реалізації даного проекту. Тренер освітнього проекту Добровольська С.В. познайомила учасників семінару з основними методиками та змістом курсів для 1-4 класу «Школа друзів планети» та «Моя щаслива планета». Сторітелінг, майндмеппінг, інтерактивні методи, ігрові практики, психогімнастика, театр — тренінг логічно поєднав у собі нові методи та технології навчання, які згодяться як на уроках з дітьми, так і у роботі з батьками.
Головний девіз, під яким пройшов тренінг — “Спонтанність!”. Учасники тренінгу розглядали сторітелінг як технологію навчання і життя — як майстерно складати та розповідати історії, їх роль в донесенні інформації, як застосовувати на уроках. Вчителі самостійно складали історії з тематики сталого розвитку, вправлялися правильно вибудовувати цікавий сюжет: зачин, зав’язка, перепетії, кульмінація, розв’язка, мораль. Зауважили, що дуже корисно складати історії з дітьми: персоналізація допомагає дітям краще вивчати проблему, зацікавлює та занурює у неї. Також освоювали технологію майндмеппінгу — так званих інтелектуальних карт, які дозволяють легше структурувати та візуалізувати інформацію, перетворювати складне у просте. Тренер Добровольська С.В. познайомила як можна формувати нові моделі поведінки учнів засобами театралізованих тематичних програм. Практична робота полягала в колективному творенні ескізу до тематичної театралізованої програми за тематикою навчального матеріалу в рамках уроків сталого розвитку. Семінар пройшов на високому науково-методичному рівні. Усі учасники отримали сертифікати. Висловлюємо подяку адміністрації ЗОШ №16 за створення умов для проведення тренінгу.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |